HamsterNyt

Foreningens medlemsblad hedder HamsterNyt, og det udkommer cirka 4 gange årligt, hvor det udsendes til alle medlemmer. Første udgave udkom i maj 2005, lige efter foreningens start, og siden da har det været en fast del af foreningen.

Bladet er dybt afhængig af indlæg fra medlemmerne, og alle er derfor velkomne til at indsende indhold, således at vi kan have et så spændende blad som muligt. Det kan være alt mellem himmel og jord, så længe det bare kan relateres til hamstere.

Redaktionen

HamsterNyt har sin egen redaktion, som kan kontaktes på mail: bestyrelsehamsterforening@gmail.com

Camilla Nielsen

Catarina Andersen

Sara C. E. Zakariassen

Annoncering

Kommercielle annoncører der fx forhandler hamstertilbehør har mulighed for annoncering i HamsterNyt. Bladet er interaktiv, og der er bl.a. mulighed for at indsætte links på annoncen, så læseren lander direkte på din landingsside ved klik på annoncen. Det udkommer cirka 4 gange årligt og tilsendes direkte til alle foreningens medlemmer på mail.

Priser for annoncering:
1/4 side annonce:25,00 kr.
1/2 side annonce:50,00 kr.
Hel side annonce:75,00 kr.
Specielle ønsker:Kontakt os

Tidligere udgaver

Det er muligt at læse indholdsfortegnelse og se forsiden på alle tidligere eksemplare. Hvis du er interesseret i et af de tidligere udgaver, så kan det være muligt at bestille dette hos foreningens kasserer.

Årgang 16 - 2020