Ny hjemmeside

Langt om længe kom den dag hvor vi kan præsenterer vores nye hjemmeside for jer. Det har været længe ventet og vi er rigtig stolte over resultatet. Den gamle hjemmeside har kørt siden 2005, så lidt forfriskning har været på sin plads, og vi har derfor brugt meget tid på at designe den nye hjemmeside helt fra bunden.

Vi har valgt at baserer den nye hjemmeside på Drupal 7, og har via vores custom theme og moduler tilpasset den til foreningens behov, således at vi i fremtiden stolt kan vise vores hjemmeside frem. I samme omgang skifter vi officielt vores webadresse, således at vi i fremtiden kan findes på www.hamsterforeningen.dk - dette betyder dog ikke at hamsterland.dk helt lukker, da denne nu vil blive brugt til viderestilling. Så nu er alle vores services samlet på samme domæne.

Der kan muligvis være lidt børnesygdomme her i starten, ligesom alle vores info artikler endnu ikke er kommet på, da de trænger til at blive opdateret, men dette vil vi få ordnet i den nærmeste fremtid, således at vi igen kan få Danmarks bedste hamsterside!

Vi håber at I vil tage godt imod den nye hjemmeside ☺